Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jemiel
Ekspert
Dołączył: 05 Gru 2005
Posty: 426
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: to teraz mało istotne
|
Wysłany: Pią 11:22, 07 Kwi 2006 Temat postu: "Natura Człowieka" - mechanika |
|
|
Jak informowałem w regulaminie w tej sesji będzie wiele zmian w stosunku do DnD i PST. W tym dziale będę informował dokładnie co i jak inaczej funkcjonuje w grze.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jemiel dnia Pią 11:26, 07 Kwi 2006, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Jemiel
Ekspert
Dołączył: 05 Gru 2005
Posty: 426
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: to teraz mało istotne
|
Wysłany: Pią 11:24, 07 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Potwory
Istoty jakie mozecie spotkać na swojej drodze i co powinniście o nich wiedzieć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jemiel
Ekspert
Dołączył: 05 Gru 2005
Posty: 426
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: to teraz mało istotne
|
Wysłany: Pią 12:29, 07 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Bronie
W przypadku broni dystansowych zastosuję się tu do propozycji kasi co ziększenia obrażeń. (Dział "Elementy gry"). Pamiętajcie tylko, że kusze po każdym strzale wymagają załadowania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jemiel
Ekspert
Dołączył: 05 Gru 2005
Posty: 426
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: to teraz mało istotne
|
Wysłany: Pon 11:49, 10 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Czary
Te z PST funkcjonują w innej mechanice, więc postaram się je jakoś wiarygodnie przełożyć. Inne IMO potrzebują lekkiego wzmocnienia. Wszystko tutaj.
Lodowy Nóż[2 poziom] - obrażenia 4k4 na nóż, na poziomie 8 maga pięć sztyletów(maks); w promieniu 5 metrów obrażenia 2k4(rzut na petryfikacje dla połowy obrażeń)i -3 do ataku na dwie rundy (rzut na petryfikacje neguje)
Łzy Elizjum[3 poziom] - jeden metor na poziom doświadczenia do maks 10;
Każdy zadaje k2 obrażeń obuchowych i k6 od ognia
Nieznośny Szyderczy Śmiech Tashy[3 poziom] - wszystkie istoty w promieniu którym nie uda się rzut na czary dostają -5 do ataku, KP i zadawanych obrażeń.
2 rundy / poziom maga
Piorun Kulisty[3 poziom] - może przywołać do 4 kul mocy:
4 kule - 3k3 każda
3 kule - 2k7 kazda
2 kule - 5k5 każda
1 kula - 4k15
Siła[2 poziom] - nie podwyższy siły do wyżej niż 20;
Wojownik - dodatkowe k5 siły
Złodziej - dodatkowe k4 siły
Reszta - dodatkowe k3 siły
Trwa godzinę na poziom maga
Tarcza[1 poziom] - KP +8; trwa 2 rundy / poziom maga; cel dowolny
Wampiryczny Dotyk[3 poziom] - wysysa k10 punktów zycia + k6 na każde dwa poziomy maga powyzej 1.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|